Läger

Hej hej!
Nu är jag hemma efter att ha haft 2 läger på 4 dagar ;)
Här kommer lite bilder från vad jag hittat på sen torsdag!
Först började jag med läger på Rävholmen som ligger en liten bit utanför Donsö.
Där var jag med halva min klass!
Vi bodde i dessa hus som flöt på bryggor så det gungade en del kan jag säga!
Jenny!
Pablo pekar ut vägen! Vi sprang runt som tokar o letade efter en svart låda som vi trodde att vår andra halva av klassen hade gömt vilket flera timmar senare visade sig fel :P
1a Tacosen för helgen!
Fredag förmiddag! Jag älskar havet =)
Sen bar det av på Kollo!
Under lördagen åkte vi till en 4H gård och fick träffa djur!
På kvällen blev det Tacos nummer 2!
Idag åkte jag från gården vid 12 och in till kyrkan för att fatta beslut om Remissen angående vår nya kyrka.
Å nu är jag hemma igen och har planerat min vecka in i minsta detalj tror jag :P
Nu blir det städning av mitt rum och sen Thaimat och lite söndagsslappning för att ladda inför en
ny fullspäckad vecka ;)
Hoppas din helg varit bra!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0