Jag är hos dej igen...

Hej!
Dagarna går och jag blev firad som få =)
Tårta gånger 2, den första gjord av P1 och den 2a av pappa och som traditionen bjuder är det så många rosor jag fyller, 24 i år alltså!!!
Det har varit fint firande och jag blev tom grattade både igår och idag i efterskott =)
Det är fint att bli grattat, att vänner ringer och sjunger, hurrar för allt vad stödet tillåter så grannarna börjar undra!
Det är fint att känna att folk tänker på en och att känna sig älskad för just den man är. Det har jag känt mig dom närmaste dagarna =)
Lillkillen hälsade jag på och han går fint till dagmamman med fin ryggsäck
Idag köpte jag och Lottisen sushi och åt i solen sen var hon med mig och sjöng, det var också fint och väldigt roligt! Nu har vi precis mumsat i oss nybakade kakor och dricker te!!
Just nu känns livet i sig väldigt fint, dagarna rullar på, mycket bus och skratt i skolan och alldeles lagom att göra!
I morgon är det sovmorgon vilket är välbehövligt!
Vi hörs snart igen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0