Jag är hos dej igen...


"som du kanske har förstått
jag är hos dig igen
jag försvann ett tag på vägen men jag saknade dina sinnen
som du kanske redan vet
jag är oslagbar
Jag far hellre framåt mot min vilja
än jag vänder"


Utdrag ur antagligen en av dem finaste sångtexter och låtar som finns för tillfället. Stämmer in i min dag.
Har haft en fin dag där den största delen spenderades med en fin vän jag inte träffat på alldeles för länge.
Middag i ett hem jag håller kärt där möjligheten att andas är lika självklar som andningen i sig.
Lugn och trygg, skratt och skrik, stress och press
Allt samlat under en dag, en härlig fredag.
Jag har det alldeles för bra.
"Jag känner dig inte så väl än men du gör mig trygg" stod det på ett papper med mitt namn på. Nog en av dem finaste komplimanger man kan få och den fick jag. Det är stort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0