Iphone 4

Hej hej!
Så har man nu fallit för allmänt grupptryck och en tro på att underlätta vissa saker i livet och skaffat sig en Iphone 4! Känns riktigt bra och nu längtar jag bara väldigt mycket tills jag har den för dem har den inte i butik utan den kommer som ett paket på posten! Jag är lite av ett teknikfreak ibland och älskar nya tekniska prylar!
Tills den kommer får jag roa mig med att kolla på alla fräcka funktioner på apples hemsida :P
Idag är annars en lugn dag, träffade fina Linn för en fika, fixade abonnemang på telia med Iphone, nu blir det strax ungsbakad lax med fetaostsallad och ikväll blir det kräftor hemma hos Cicci med fina vänner!
En bra dag helt enkelt!
Nu ska jag plugga lite också :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0