inspirerad

Hej!
När jag vaknade i morse så kände jag mig inte alls peppad att gå till skolan men jag sa till mig själv att nu är det bara att rycka upp sig och göra det bästa av dagen!
När jag kom till skolan så började vi med en lektion i Friskvård och jag måste säga att jag verkligen gillar vår lärare. Inte nog med att han är grym som lärare han är också Friskvårdsansvarig kanske det inte alls heter men iaf för Svenska Landslaget =) Känn på den!!!
Riktigt peppad blir man av att lyssna på honom och efter 10 kaffet hade vi praktisk friskvård även kallad jympa fast betydligt bättre än i skolan! Det var riktigt gött att röra på sig igen! Speciellt efter att han sa "allt ni lärde er i skoljympan ska ni nu glömma" Anna glad =)
Jag blev alltså bara piggare och gladare för varje timme som gick!
I em gick jag och 2 andra på ett studiebesök vilket bara gjorde mig ännu mer glad och peppad.
Han som vi intervjuade jobbade verkligen med rätt sak och man såg glöden i hans ögon när han pratade om verksamheten! Fantastiskt!
Nu ska jag försöka smälta alla intryck över en skål Ben&Jerrys o lite tv!
Tänk vad en dag kan göra en helomvändning och bli helt underbart bra och inspirerande!
Tack o hej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0