Home

Hej hej!
Efter en kväll av frossa och en natt med dålig sömn samt en lätt förkylning beslutade jag mig för att vara hemma idag! Så under dagen har jag mest suttit vid köksbordet och läst, ätit och pratat med Lottis och Simis! En skön dag och nu mår jag så mycket bättre!!! Har också haft två fina telefonsamtal med fina vänner vilket alltid gör mig varm och glad, tack för att ni finns <3
Nu färgar jag och Lottis mitt hår, äntligen!
resultatet kommer senare! Det ser dock ut som Lottis rivit mig i pannan vilket hon inte har ;)
Hoppas du mår bra och slipper all förkylning =)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var fint att prata med dig också=) Längtar till på lördag!!! Puss

2010-10-05 @ 17:41:43
URL: http://ejeglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0