Fullt

Hej hej!
Dagarna rullar på i en vansinnig fart och allt är planerat in i minsta detalj för att hinnas med och inte glömmas bort.
Men det är så jag lever mitt liv och jag måste säga att jag gillar det!
Det enda jag kan sakna är tiden till nära och kära, den krymper hela tiden och jag måste hitta nya sätt att hinna umgås på. Men trots det så känner jag mig närmre några än jag gjort på länge.
Att ha vänner omkring sig gör att alla måsten känns så mycket lättare. Att veta att det finns människor som stöttar mig och står bakom mina beslut är guld värt.
Att räknas till en av dem närmsta och att stå på en "om något händer lapp" känns fint och väldigt speciellt.
Tänk att just jag fått så många fina vänner!
I morgon hämtar jag kyrkbussen vid 8 och åker till skolan.
Vid 15 hämtar jag P1 och åker och handlar.
Vid 17 är jag på VG.
Vid 18 drar Återträffen igång och sen rullar helgen på!
Tills söndag efter kyrkan när jag och Lottis ska ta våra första trevande träningssteg på Friskis =)
Hoppas du får en fin helg!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0