Tid för förändring

Hej!
Igår hade vi en fantastisk mässa i kyrkan med tema Tid. Det var en härlig stund av sång, musik, stillhet, tända ljus överallt och nattvardsfirande.
Jag hoppas verkligen att vi gör fler mässor som denna för det var underbart att bara få sitta ner en stund i stillhet och omslutas av musiken som flödade.
Idag började dagen med lektion med Henning som är min stående favvo lärare, alla borde ha honom för hans pedagogik är enastående! Såhär fin utsikt har vi då:
Friskvård är det vi pratar om och just nu behandlar vi vårt skelett och jag måste säga att det är himla intressant! Andra halvan av den 4 timmar långa lektionen har vi idrott och just nu lär vi oss Volleyboll, aldrig förut har jag gillat bollsport så mycket som nu! Underbart!!!
Efter denna fantastiska lektion var det bara att åka hem för vi har flyttat em lektionen till fredag!
Väl hemma beslutade Eklandafamiljen att det var dags för en förändring och vi har nu alla tre skrivit på ett avtal som säger att vi inte får äta godis, chips, kakor, glass och andra onyttiga saker i en månad! Påminn mig gärna och tvinga mig inte att äta för då måste jag betala 100kr vardera till Simis och Lottis :P
Så här såg det iaf ut när jag varit och handlat för vårt nya liv ;)
Det blir skoj att se hur detta går :O
Hoppas att du mår bra och önska mig gärna lycka till ;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tyvärr, Anna, anser jag inte att Kinderchokladen kan ingå i ert nya liv! Och om det inkluderar "... och andra onyttiga saker..." så är ju frågan om risifruttin kan godkännas... ;)

Lycka till!

2010-10-26 @ 20:58:13
Postat av: Anna

Cicci, Milk Slicen åt vi bara igår! Från och med idag började vi o ve o fasa över att jag inte får äta fler Milk Slice. Jag bönade och bad med Simon var sten hård :P

2010-10-26 @ 21:47:37
URL: http://asod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0