Svartedalen fortsättning...

Här kommer lite fler bilder från det frusna äventyret:
Kall morgon!
Idag är en ledig dag och jag njuter! Känner mig duktig som inte bokat in en enda sak och ska tillbringa dagen med en bok i ena handen och rykande kaffe i andra. Har så mycket att plugga men det känns bara härligt!
Vid 17 möter jag Lottis och får lite luft annars håller jag mig hemma trots att jag gärna hade gjort 1000 saker som vanligt men jag behöver lära mig att bara vara hemma!
Livet känns levande och jag lever precis så som jag vill leva.

Kommentarer
Postat av: Emelie

det låter fint vännen! Puss på nosen! Vi behöver kramas snart igen...

2010-10-18 @ 15:51:55
URL: http://ejeglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0