Höst

tiden går så himla fort och jag märker nu att jag inte bloggat på en vecka, ber om ursäkt för detta =)
Tänkte att jag lägger upp lite bilder, det är alltid trevligt ;)
Fina Linn <3
Fin Chiquita =)
En stackars Alexander kyckling som trots allt är en mästare på cykling ;)
Fin gård!
Detta var tyvärr allt jag kunde visa från förra helgen som var en riktigt mysig helg!
Veckan som gått har inneburit en massa som vanligt och just nu känner jag mig inte helt frisk men helgen som ligger framför ser betydligt lugnare ut vilket känns hoppfullt! Längtar speciellt till lördag när jag ÄNTLIGEN ska få träffa E&E igen efter att inte ha sett dem på över en månad, INTE okey :P
Jag ska alldeles strax gå o lägga mig trots att klockan bara visar 20.40 men jag behöver sömnen helt klart! Ska bara se klart på Asterix och Obelix, den tecknade ;)
Hoppas att du mår bättre!
Sov sött!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0