21.41

Hej hej!
Veckorna går så fort och allt blandas i huvudet som en enda tjock smet.
Dagen har tillbringats i skolan mellan 08.40 och 15.20, mycket flams och trams, alla var lika trötta och tårarna rann av allt skrattande! Sen raka vägen till kyrkan, planera helgen, få en fantastisk present, LIVE, Församlingsråd och sen planera helgen lite till. Efter allt det som knöddes in mellan 16 och 20.15 så hade jag turen att få åka en ny fin bil hela vägen hem! Handla, laga mat och försöka skapa någon form av ordning i mitt nu ganska kaotiska liv. Nu lyssnar jag på På minuten och snart ska jag packa ihop mitt pick och pack för i helgen blir det läger! Tro det eller ej, ovanligt va!!! Ursäkta all text med bara en massa blaj men tack för att du orkade läsa allt! Längtar tills söndag kl.16.30 när det blir skivstång och sen är jag ledig för 1a gången den här helgen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0