Sömn, Mat och Trygghet

Hej hej!
Så har jag klarat av 3 läger på 3 veckor! I helgen var jag så trött att jag trodde jag skulle svimma men jag överlevde och nu är en ny skolvecka igång. Massa plugg har jag framöver men har idag fått gjort en hel del! Godisförbudet går bra och känns inte lika jobbigt längre! I kväll stekte jag banan med honung och kanel och åt det med keso! Mums!!! Veckan som ligger framför består av träning, massa pluggande, kör, LIVE, höstfest där jag är sjungande servitris och gudstjänst där jag ska läsa texten och sen ha en årgång! Full rulle som vanligt men det ska nog gå bra! I skolan idag hade jag mitt föredrag om VG och ingen hade något dåligt om hur jag framförde allt att säga! Egoboost =)
Nu ska jag diska upp här hemma och sen blir det tidigt i säng för är det något jag lärt mig så är det att sömn är väldigt viktigt!! SÖMN, MAT och TRYGGHET är det viktigaste här i livet för att orka med allting =)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0