22.58

Hej hej!
Så var det fredag igen och veckan har som vanligt gått förfärligt fort, vad har jag egentligen gjort??
Antagligen en massa som vanligt fast just denna vecka har jag faktiskt varit hemma mer än vanligt vilket varit oerhört skönt. Denna fredag började jag så här
en oerhört mysig frukost! Önskar bara att jag hade haft mer tid men jag får väl se när jag kommer upp i morgon!
Sen var jag i skolan och hade teater till 12, hem och sen har em mest bestått av kollektivt pluggande här hos Eklandafamiljen! Duktiga oss =) Har nu äntligen börjat på psykologifrågorna och det är inte lätt ska jag säga men ack så intressant det är och det är ju tur det!
I morgon blir det plugg och kakbak på fm och kl. 14.30 ska jag vara i kyrkan för att kl. 16 medverka i årets Höstfest! Det ska bli så kul! En massa spex är planerat ;)
Nu ska jag ta och gå och lägga mig för det har varit en lång vecka och jag har en antydan till förkylning som jag genast vill ska försvinna! Sömn är en bra medicin!
Sov sött allihopa!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Lycka till imorgon! Önskar jag hade kunnat vara där och se och höra spektaklet :)

Bra att du tar dig tid till att sova och vara hemma. Du har flängt runt tillräckligt det senaste! Pusselipuss

2010-11-13 @ 00:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0