21.45

Hej!
Dagarna går och mycket hinner hända mellan varven men för att sammanfatta de senaste dagarna behövs bara ett ord och det är Vänner.
Jag har ibland svårt att förstå att jag av alla människor har den stora äran att ha så fantastisk fina vänner
vänner som ställer upp
som hör av sig
som förstår
som tröstar
som utmanar och stärker
som aldrig lämnar min sida
som jag aldrig behöver förklara saker för
som lyssnar och förstår
Tack för att ni finns...
I morgon åker jag iväg på det tredje lägret på tre veckor!
Men denna gången blir det att bara laga mat och resten av tiden tänker jag tillbringa med en bok i handen.
Kanske får jag tid till att skriva lite, det var alldeles för länge sen.
Nu ska jag strax titta på Top Gear, detta fantastiska program!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0