Göteborg-Stockholm-Västerås-Örebro-Göteborg

Där har ni min restur dom kommande dagarna! I morgon bär det av till Stockholm, onsdag åker vi, P1&P2 till Västerås och på torsdag åker vi till Örebro för att sedan på söndag åter komma hem!
Men det ska bli roligt och mysigt!
Idag har jag haft en riktigt härlig dag fylld med saker som gör en så tacksam.
Morgonen började med en tripp till IKEA tillsammans med L och S, riktigt trevligt och mysigt.
Vid 14 träffade jag en fin vän som jag inte pratat med på alltför lång tid, tack :)
Runt 18 var jag hemma igen och då blev det stort pannkaksbak med min nya panna, packningsdags, Uno, duschning och sen popcorn buffé till Bridget Jones!
Helt enkelt en härlig dag och det känns som att det kommer bli en härlig vecka.
Nu är det dags att sova för klockan ringer 7.15 i morgon :P
Hoppas du får en fin vecka!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack detsamma! Kramar

2010-05-11 @ 08:08:47
URL: http://lmve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0