den 1 maj 2010

Hej!
Nu var det längesen jag skrev, sorry :)
Tiden går så himla fort så man hinner ju inte med!
Denna veckan har jag lekt med C och fått betalt för det, väldans trevligt och skönt att vara på samma ställe länge så man hinner lära känna barnen!
Annars har inte så mycket annat hänt, samma saker med kör och café LIVE. Dock blev det kanelbullebak i torsdags, jag kollade mest på, det var säkrast så ;)
Fina blev dom =)
I fredags jobbade jag till 13, klippte mej och sen blev det mys med P1!
Idag har jag bakat hallongrottor, bröd och gjort tokgod morotssoppa samt städat o bara tagit det lugnt!
I morrn blir det massa kyrkbös och sen årets första utegrillning!
Nu väntar jag på min kombo o kanske blir det lite Rock Band!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0