06.48

God morgon på er allihopa!
Idag vaknade jag lite innan mobilen ringde kl. 06 vilket var skönt! Det är alltid skönare att vakna av sig själv tycker jag! O speciellt när det man vaknar av är solen och fågelkvitter som hittar sin väg in genom det öppna fönstret.
Igår blev ännu en sen kväll i kyrkan med möte till 21.30 och sen träffade jag äntligen min kombo som jag inte sett sen i fredags :P
Idag blir det jobb till 13.30 (hoppas jag inte behöver bli lika arg som jag blev förra gången jag var där) och sen bär det av hemåt för dusch. Senast 18 kommer jag vara hos A & T för lite grillmys men alla ledare som ska vara med i sommar =)
Känns som att detta blir en bra dag!
Annars finns det väl inte så mycket att berätta nu när jag äntligen har tid utan livet flyter på!
Snart ska jag o C äntligen åka till Stockholm vilket jag verkligen ser fram emot =)
Nä hörrni, ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0