vi lyckas ibland du och jag

Igår hade jag en mysig kväll med bästa A, TVÅ filmer på rad, mat och lite godis som jag fått välja!
Tack =)
Idag jobbar jag sista dan på mitt jobb
konstigt men skönt
ska firas ikväll med bulle o mys
sen startar en ny fas i livet igen
undrar vad den kommer innehålla

lärde mig igår vikten av kommunikation
du måste beskriva för mig hur ett päron smakar för det smakar inte likadant för mig
du måste beskriva hur du tror på Gud för min tro ser inte likadan ut som din
vi borde bli bättre på att förklara för varandra
hur ska vi annars förstå varandra
för vi är ju olika
vi upplever saker olika
inget smakar likadant för dej som för mej

ska läsa Hemingway


Kommentarer
Postat av: Linn

jag har det. en dag när solen lyser, en lördag när du inte är busy tar vi brunchfika i haga med varsin hemingway. och papper och penna

fantastiskt.

2010-04-06 @ 10:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0