Nu så!

Hej hej!
Nu så har jag äntligen lite tid över till bloggen :P
I helgen röjde jag det sista i vardagsrummet så här är så fint nu utan flyttkartonger! Sitter för 1a gången sen jag flytta in här inne o ser på tv =)
Här kommer lite bilder från själva flyttdagen som jag utlovat!
Det var lite av bilderna!
Tusen tack allihopa som hjälpte mej o Felle som som även var fotograf =)
Har blivit så huslig på sistone! Igår bakade jag min 1a matpaj med tomat, fetaost, rödlök, paprika och färska champinjoner o ikväll gjorde jag banankaka! Vet inte vad som hänt riktigt!
Trivs oerhört bra o snart lägger jag upp lite bilder på hur här ser ut!
u blir det oboy o banankaka till tvn =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0