Home sweet home

Hej!
Nu är jag hemma igen efter en helg i Stockholm!
Det har varit en otroligt lärorik och givande helg på många sätt så nu finns det många nya idéer och tankar att ta tag i, men allt i tur och ordning. Här ska inte skyndas igenom någonting. Den här veckan är fullspäckad som vanligt och jag tänker försöka ta vara på tiden, inte stressa upp mig och se till att få i mig mycket med vitaminer och mineraler samt mycket sömn! Därför gjorde jag färskpressad juice av äpple, citron, blodapelsin, blåbär, hallon, björnbär, kiwi och ingefära och så ska jag alldeles strax gå och lägga mig!
Men tack alla som var med för en härlig helg som även var fylld av många skratt! Frågan "är ni alltid såhär, hur orkar ni?" dök upp under dan och jag har väl aldrig reflekterat över det speciellt för det är såhär vi är. Skämten och dom snabba replikerna kommer efter varandra, vi är alla uppväxta i det och har lärt oss det med åren och det är något jag älskar! Det blir så många skratt när man är lite allmänt knasig! J's handdocksteater som till frukost gestaltade Star Wars och Sagan om ringen tex! Fantastiskt roligt =)
Här är några av oss!
S hann vi också träffa <3
Älskar för övrigt den här bilden! Fast den är finare i min dator än när jag laddat upp den här :P Men fin är den!
Nu blir det sängen!
Ännu en gång, tack alla som var med och framförallt tack till M för givande samtal och föreläsningar.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0