Helg!!!

Nu så vänner nu är det helg igen =) Hurra för det!!!!
Vad ska ni göra?
Jag ska träffa E&E kl. 17 till 19 och sen blir det Partay hos N med lite folk!
Hem åker jag nån gång i natt!
I morrn ska jag sova och sen är min moster samt kusiner här uppe så då blir det att träffa dom! Alltid trevligt!!! På kvällen ska jag slå min kombo i Guitar Hero!
På söndag ser schemat ut som följer: 11 - gtj, 14 - träna ev, 17 - middag för F och sen får hon sin överaskningspresent!!! Söndagkväll blir det 2a påskadvents firande med min kombo innehållande mycket fjädrar, äta ofödda kycklingar och tänka på hönor och Jesus som min kombo uttryckte det hela! Trevligt!!!!
Kram på er och hoppas ni får en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0