Drömmar

Det händer inte alltför ofta att jag kommer ihåg vad jag drömt när jag vaknar på morgonen men i morse gjorde jag det!
Av någon anledning har Rikard Wolff svävat i mina tankar i några dagar och i natt fanns han även i mina drömmar.
Jag drömde att jag fick följa med honom hem och att vi skulle ha ett långt samtal om livet men Marie Rickardsson var där och vi ville inte börja vårt samtal förens hon hade gått. Mitt när vi äntligen skulle sätta oss ner så ringde mitt himla alarm :P Så typiskt! Det var en väldigt trevlig dröm och jag kanske hade fått ut något från den, något användbart! Men han fortsätter att sväva i mitt huvud, tittar på hans hemsida och drömmer mig bort i hans texter - dom är magiska. Ska lyssna på honom i em på väg till kyrkan.

Inte bara dina läppar, inte bara dina ögon. Du har en vacker själ. Du med.

Ikväll är det LIVE, Årsmöte och Bibelmeditation, sen får jag komma hem till min kombo igen! Hör snart av mig igen! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0