JAG KOM IN!

Hurra vilken bra dag detta har varit!
Planerat, legat vid och badat i pool, trevligt sällskap och så kanske det bästa
JAG KOM IN!!!!!
Så nu har jag två och ett halvt år någotsånär utstakat för mig för under dessa år kommer jag läsa till Fritidsledare på Göteborgs folkhögskola =) Anna lycklig!!! Detta känns så rätt!!!
HURRA HURRA HURRA HURRA
Nu ska jag göra fruktsallad och snart fira tillsammans med min kombo!!!
såhär glad är jag minst =) Svårt att fånga på bild :P
Kram på er!!
Det löser sig alltid!

Kommentarer
Postat av: Linn

ser ut som anna köpt nya skor?

å den lilla är så söt. så himla söt. mitt hjärta slår något extra slag. så sjukt söt.



och så roligt för dig anna att du kom in. haha, kul färg du har ;) och fin frisyr!

2010-06-02 @ 11:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0