Förkyld o ledig

Hej hej!
Idag blev det inget jobb för mig men på ett sett är det skönt för jag är dunderförkyld o snorar mest hela tiden :P
Nu börjar ledigheten krypa sig närmre och det är skönt för under terminen som varit har jag haft ett vansinnigt högt tempo dom flesta veckorna, om ni inte tror mig kan ni fråga min kombo hur mycket hon sett mig =)
Veckan som ligger framför ser ut som följer:
Tisdag: 11.00 Tandläkaren och sen ev Emme & Elias eller bara hem!
Onsdag: ev jobb och sen på kvällen firande av min kära far som fyller år!
Torsdag: Ner till Skåne och fira min kusin som tar studenten
Fredag: 06.00 tåget till Stockholm med Cicci, 13.00 se I Väntan på Godot med the one and only Persbrandt och sen på kvällen  blir det middag med morbror, moster och 2 kusiner
Lördag - Söndag: Turista i Stockholm, hem söndag kväll!
Så det vill till att jag blir frisk eller iaf friskare!
Nu kommer det lite bilder från dom närmsta dagarna!

Firande av att jag kom in!

Parkhäng med fina vänner


Utflykt till Tjolöholms Slott





Alla bilder oredigerade =)

Ikväll blir det mys med Limpidimp =)
Hoppas du mår bra!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0