Det overkliga blev verklighet

I helgen hände det
det jag bara vågat drömma om blev verklighet
skratta ni som skratta vill men för mig var det stort
Att se den man man ser upp till och bara vågat drömma om att se på riktigt
att se honom i sitt riktiga element
det var stort
Se hur varje känsla speglades i ögonen
varje kroppsrörelse så inövad
inte kunna utskilja vad som var övat o improvisation utan bara ana
slängpussar och stående ovationer
tre inrop
det var stort och bilderna kommer alltid att leva i mig
ni kan tycka jag är fånig
att jag lägger för stor vikt vid just honom
att jag bara tycker han är snygg och att det är därför
men för mig är det så mycket mer
vill du lyssna så berättar jag gärna
men då vill jag att du tar mig på allvar
för för mig handlar det om en dröm
en känsla
ett liv
teater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0