TISDAG

Hej hej!
Idag är det tydligen tisdag fast jag hela tiden tror att det är onsdag :P
Vardagen har nu börjat gå sin gilla gång igen och jag har fullt upp som vanligt, upptagen varje kväll, men det är helt okey iaf =) Nu vankas det lunch, idag blir det thaimat! Mums!!!
Jag är verkligen inne för det här med vardagslyx o nu har jag hört att dem har upp till 50% rabatt på body shop samt att det finns härliga ansiktsmasker på Yves Rousher eller hur det nu stavas :P Funderar på att unna mej lite... Nu sparar jag in en hel del på att min arbetskamrat ska klippa mej för 150 :- ist för en massa mer, underbart! Längtar efter den dan när jag inte måste tänka på pengarna helda tiden utan kan spara och unna mej saker, men men, det kommer väl.. Nä nu måste jag äta! Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0