Tankar...

Jag är, som alla som känner mig vet, en väldigt tänkande och analyserande person. Ibland är det något bra och ibland går det både mig själv och säkert folk i min närhet på nerverna men det är sån jag är =)
Detta får ju vissa följder, en är att många av mina nära relationer analyseras utan och innan. Då är det väldigt skönt att ibland få som ett godkännande på att man har analyserat rätt. Ett sådant fick jag idag och det var skönt =)
Att få veta att man inte är helt ute på hal is utan att det man själv har tänkt och funderat på har faktiskt den andra i relationen också tänkt och funderat på. Så detta har varit en dag med många tankar och en del klargörande. Jag har en vän som jag alltid hamnar i diverse djupheter med, även honom fick jag träffat idag och det var härligt. Skönt att få nya infallsvinklar och se saker ur ett lite nytt perspektiv!
I helgen har jag även bil!! Hurra för det!!! Vilket gör att jag i morgon absolut inte kommer missa bussen en 3e gång utan har en bil som väntar på mig. Lördagen är tom så vi får se vad som hittas på nu, speciellt när jag har bil =)
Ska alldeles strax gå och lägga mig så jag för en gångs skull får mer än 7 timmars sömn på en natt!
Sov sött!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0