Slutet...

Jag närmar mej nu allför fort slutet, slutet på en värld fylld av magi och trolldom.
En värld som blev en era och något vi alla kommer minnas i resten av våra liv.
Jag läser sista Harry Potter boken och har nu ca 50 sidor kvar, det är vansinningt spännande och oerhört jobbigt att man måste jobba nu för allt jag vill göra är att läsa :P Sammtidigt vill jag inte att det ska ta slut, för då är du ju verkligen slut. O även om jag ska läsa om alla böckerna igen så kommer jag alltid veta hur det slutar. Detta är verkligen dagens I-lands problem men det är sällan jag fastnat i böcker så som jag har fastnat i Harry Potter.
Läs dem!!!
Nu måste jag jobba några timmar till, har en rast vid 15 när jag hinner läsa en kvart iaf! Ikväll kommer allt vara över :(
Töntigt långt inlägg om en bok men såhär bra är dem!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0