Ska jag falla, ja, då ska det finnas tid att falla fritt

Hej!
Idag är jag om möjligt tröttare än tröttast. Men det finns inget att göra åt det, man måste endå gå till jobbet och göra sitt bästa, ringa alla samtal och förhoppningsvis sälja. Fast jag trivs, och det gör det så mycket lättare!
Dock har jag en svagt gnagande huvudvärk men förhoppningsvis så släper den under dagen.
Idag får vi även smörgåstårta, hurra! Det är det lilla som gör det! Jag har min dator med mig så på lunchen blir det Lejonkungen!!!! Ikväll börjar LIVE igen vilket ska bli mysigt och kl. 20 har vi lovsångsmässa. KOM!!!
Jag hoppas att jag hinner slänga in en bit mat med A ngn gång under kvällen också.
Den här veckan har jag verkligen kännt hur mycket mina vänner betyder för mej och det fantastiska i relationer. Man tror att vissa relationer alltid kommer se ut som dem gör men så helt plötsligt en dag märker man att den hade utvecklats och formats om till något nytt och om möjligt ännu bättre. Detta har hänt in så många av mina relationer och det är väl livets gång men ibland blir det bara så tydligt.
För att kommentera titeln på detta inlägg så är det en låt med Melissa Horn, har nyligen upptäckt henne och hon är verkligen oerhört bra! Rekommenderar henne starkt! Tur att man har spotify på Ipoden =)
Hoppas att du får en härlig dag, hör förhoppningsvis av mej snart igen, ska verkligen försöka blogga mer!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0