ONSDAG!

Hej hej!
Dagarna går i en väldig fart o egentligen borde jag sova nu men men...
Har haft fullt upp och kommit hem alldeles för sent men man ska väl känna att man lever :P
Igår hade jag en fantastiskt mysig kväll med H, i lite mer än 4 timmar satt vi o prata, underbart!
Ikväll började kören igen, härligt o M hade valt oerhört bra sånger!
Men till helgen lugnar det ner sig lite, är ensam hemma på fredag, sova länge på lördag, fika med Sir Väs i haga o skriva, sova hos P1, söndagsskola, församlingskonferens och sen träffa E & E. Insåg nu att den innehöll en hel del med men känns ganska lugn! Ska träna ngn gång också har jag tänkt!!!
Nä, nu måste jag sova!
Kram
I LOVE YOU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0