Kallt kaffe men lycklig ändå!

God morgon!
Har just hällt i mig det sista kalla kaffet, idag behövdes svart och starkt, två kvällar i rad när jag
inte kommit i säng innan 23.30 och gått upp runt 6.45 tar på krafterna. Men nu är helgen snart här med vila och sömn! Igår blev en väldigt mysig kväll med sällskap av min närmsta, film o godis. Sov gott gjorde jag också o morgonen när man tassar runt i det stora huset, gör frukost och bara tar det lite lugnt är underbart. Fick se min syster yster en snabbis vilket alltid fyller mej med värme, snart tar vi den där fikan och jag får veta hur du har det, så fin i min halsduk och i sitt mörka hår, tjejkvällen längtar jag redan till. Det är en fantastisk känsla när man vaknar och bara är lycklig över det liv man lever. Att få ta emot så mkt kärlek och också våga ge måste vara meningen med att leva för vad vore livet utan det. Att känna sig så hemma och omtyckt för just den man är, kunna vara lite knasig men det är inget med det. Dagen fortsätter och innebär luch med ännu en nära, myskväll och förhoppningsvis en lång sovmorgon.
Sen ser helgen bra ut tycker jag, party och gtj i all dess blandning.
Nu får det vara slutfilosoferat för den här gången, vet inte om du
förstod nåt men jag behövde skriva ner det.
Kram


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag förstod :)

2010-01-22 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0