Hurra för helgen!

Hej hej!
Har precis fått i mig lasagne och ost tortelinis, för en gångs skull passade våra två maträtter ihop :P
Helgen som ligger framför ser ut att bli en dunderhelg!!! Här kommer planerna:
Fredag: Slutar 16, hämtar Lottis 16.30, åka till bibblo o sen ställa bilen på heden tror jag för att gå och fika! Runt 18 ska vi kolla på vårt nya hem! Spännande!!!! Sen ska jag hämta P1, till ICA o handla för att sedan åka hem till mig och färga mitt hår och bara mysa!
Lördag: Sova!!! Sen bär det av till Kunsmässan med E&E!!! Heldag med dem!!
Söndag: Vara i kyrkan kl 10, kyrkvärd, dop och en massa till! Efter gtj blir det doplunch och sen kanske jag hinner träffa S också! Vi får se!
Men såhär ser helgen ut! Väldans mysig o bra tycker jag =)
Back to work!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0