Frågor o svar

Hittade den här hos Blondinbella o jag älskar att fylla i såna här så här har ni en hel massa info om mej =)

Namn: Anna Märtha Söderhjelm

Kallas för: Anna Panna, Annis Pannis, Südürhütütt, Sörhättan, Southelmut m.m

Stjärntecken: Jungfru

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Nepp, o kommer aldrig skaffa

Tatueringar: Nej tyvärr, vill men vågar inte

Längd: 1.78

Skostorlek: 41

Hårfärg: Brun

Fräknar: Nepp

Motto: Det löser sej alltid

Kär? Hi hi...

Önskar du att du bodde någon annanstans? Trivs fantastiskt bra där jag bor o kommer nog att trivas oerhört bra dit jag flyttar! Så länge jag håller mej i närheten av Götet är jag lugn!!

Tycker du att du är attraktiv? Typ :P

Dricker du? Vitt och rött vin, cider o lite öl

Röker du? Aldrig provat

Vilket schampo använder du? Herbal Essensies eller hur det nu stavas :P

Vilken parfym använder du? Britney Spears som är typ 2 år gammel, hmmm håller länge!

Vad är du rädd för? Att bli lämnad

Gillar du att tvätta? Nej!

Gillar du berg- och dalbanor? Nepp!

Senaste…

Filmen du hyrde? Oj, hyr sällan men det var nog Mamma Mia

Filmen du köpte? Häxan Surtant till pappa =)

Låten du hörde: Sex is on fire med Kings of Leon

Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg

Personen du ringde? P1

Personen som ringde dig? Anne

TV-program du såg? 2½ men

Person du tänkte på? Oj, det snurrar ständigt en massa av mina nära och kära i huvudet =)

Favorit…

Låt: Har en hel massa, just nu är det nog Sex is on fire, men jag byter typ varannan dag

Sak att göra: Mysa

Sport: Springa

Dryck: Kaffe

Kläder: Leggings

Film: Gossip, Lejonkungen, Beck, ja en hel massa!

Bil: Ford och Lexus

Serie: Harry Potter och Beck om dem räknas

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Det har jag säkert..

Gråtit över en flicka? Nja

Ljugit för någon? Japp

Varit i slagsmål? Har ngt svagt minne av detta...

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja!

Antal…

Gånger du varit kär? Beror på hur man räknar, var ju dödskär i Hanson när jag var liten :P

Gånger ditt hjärta brustit? Av olika saker ett antal gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? Jag tror faktiskt inte ngn gång

Tjejer du kysst? Inga

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 3

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj, några gånger tror jag, pga predikoturer :P

Senaste…

Boken du läste? Håller på med sista Harry Potter

Personen du fick e-mail av? Lottis

Personen du fick brev av? Emme

Personen du fick sms av? Nikke

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Annandagen

Saken du köpte? En chokladkaka till min inneboende!

Vad har du gjort idag? Gått till jobbet

Brukar du svära mycket? Nej

När stiger du upp på morgonen? Runt 6.30

Vad har du på dig? Leggings, raggisar, linne, kofta och jeanskjol

Vad ska du göra ikväll? Gå på 40 års öppet hus!

Vad är du allergisk mot? Inget

Var har du ont? Ryggen

Använder du hårspray? Nepp

Kan du stå på händer? Nepp

Håkan Hellström eller The Ark? Svårt val, får bli Håkan eftersom jag träffat honom =)

Salt eller socker? salt

Gillar du ketchup? Inte så värst

Är du glad nu? Jaaaaa!!!!

Var du glad igår? Jaaaaa!

Vad dansar du till? Blandat, Favid Guetta och The Veronicas eller bara alla låtar som alla andra dansar till :P

Stockholm är… ? En stad jag gärna skulle vilja besöka igen!

Göteborg är… ? Mitt hem och min favorit!

Kan du sjunga? Ajemen!

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti!!

Land du vill besöka? Typ alla i Afrika, Italien gärna Frankrike och England igen samt Skottland!

Tack för att du orkade läsa igenom allt!
Nu vet du lite mer om mej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0