Finally Friday!

Nu är det äntligen fredag!!!
Ännu en vecka har gått utan att jag har sålt ngt på jobbet men vem orkar deppa över det såhär en fredag! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, äta ngn god mat o sen möla i mej chips o dipp. Kommer för 1a gången på väldigt länge att vara ensam hemma vilket kommer vara underbart! Vald ensamhet är underbart! I morgon blir det sovmorgon, sen drar jag en sväng till gymmet, efter det ska jag träffa Limpan en sväng och på kvällen blir det mys med P1! Söndag har jag söndagsskolan, församlingskonferens och sen får jag äntligen träffa E&E igen =) Tror att detta kommer bli en underbar helg! Framförallt om jag får sova riktigt mycket inatt!!!
Vad ska du göra i helgen?
Skriver snart igen och lägger då förhoppningsvis upp lite bilder också, det blir alltid roligare då!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0