Aj...

Idag känner jag verkligen av nackdelen med att ha ett stillasittande jobb. Idag har jag nämligen sjukt ont i ryggen, varje gång jag lyfter armarna för att tex. dricka kaffe gör det ont. Typsikt...
Det är verkligen ett tecken på att dels möblera om på skrivbordet så jag har datorn framför mig men framförallt börja träna och då speciellt ryggen!
Har planerat att köpa ett allkort på Friskis så att jag kan träna allt dem har att erbjuda!
Framförallt kommer det nog bli afrodansen, skivstång, gym och medeljympa! Saknar pulsen man får av musiken och en riktigt bra ledare. Min plan är att börja nästa vecka! Ska även dra med C, hon behöver också träna ;) O det är ju alltid trevligare när man är två! Sen blir det super när jag flyttat för då kan jag gå till gymmet!
Jag hoppas verkligen att jag lyckas den här gången! För den här gången behöver jag det mer än nånsin tror jag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

lite som igårkväll börjar jag nu läsa dåligt. tyckte de stod att du skulle köpa alkohol ist för allkort.

tänk va mysigt med ett hem, en säng, et kök. god mat å fint sällskap :)

2010-01-21 @ 14:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0