08012010

Hej hej!
Så var det fredag igen, förstår inte hur fort veckorna flyger fram. Ska här försöka göra en kort sammanfattning av veckan som varit och mina planer för helgen, intresseklubben antecknar :P
Måndag: började jobba igen vilket var trevligt och sen långfika på Frank's med Limpan
Tisdag: Jobbade bara till 12, hurra för det, sen träffa jag N och busa med honom, hämta up C o J och kl. 17 var vi hos Hank på öppet hus! Fantastiskt trevlig kväll!
Onsdag: LEDIG!!! Var i Kållered kl 14.30 och övade för 16 var det missionsfest, sjöng och trummade! Sen följde jag med A+T hem o hade en otroligt mysig kväll, mysigaste kvällen på länge, tack... <3
Torsdag: Sovmorgon till 7.30 för jag fick skjuts till jobbet! Jobbade och sedan övade jag med JuJ!
Fredag: Jobbar till 16. Sen hämtar M+P mej och så åker vi till min faster o farbror för i morgon döps mitt lilla kusinbarn nr 2!
Lördag: 10.30 dop, sedan fika och ngn gång efter det bär det hemåt igen. Då åker jag till C för stjärtlappsåkning och lövbiff samt myskväll =)
Söndag: Sjunger jag med polare aca JuJ på gtj kl. 11 i S:t Jakob, välkomna. Efter gtj blir det fika med Felle och sen åker jag hem till mitt lilla hem igen!
Ganska så fullspäckat men man ska väl känna att man lever!
Nu närmar vi oss lunchen vilket innebär Thaimat och Lejonkungen!
Hoppas ni alla haft en underbar vecka! Vad ska ni göra i helgen?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0