Sunday

God morgon!
Helgen har verkligen varit så skön!
I fredags åkte jag till E&E, färgade håret och bara myste med busungen! Finns det något mer underbart en ett barn glada leende när man stiger in genom dörren? O sen på lördagsmorgonen så möts man av ett par armar runt ens hals o glada skratt =) Efter frulle var det dags att bege sig hemåt, jag gick på pendeln kl 10 och gick av den 10.50, ganska så mycket försenad men men. Fixade lite i stan och kl. 12 var jag hemma. Sen bestod dan av att tvätta och packa tills kl. 18. Då gick jag ut i snöovädret, handlade lite mys till kvällen och sen la jag mig i ett varmt bad och läste! Efter det blev det Pizza, Ben & Jerrys, öevande ljus och Melodifestivalen! En härlig lördag helt enkelt!
Idag vaknade jag vid 8.30 utvilad och glad! Frulle i lugn och ro till vänner och snart bär det av till kyrkan på gtj, sedan fotografering och sen hem och packa igen :P
Men snart finns hela mitt liv i lådor, nästan iaf!
Hoppas ni får en härlig söndag!
Återkommer med bilder sen!
Här kommer en gammal på mig och min far!
Kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilket underbart foto!

Får en att längta lite till den "bekymmerslösa" barndomen. och till sommaren...

Kramar

2010-02-21 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0