God afton

Ligger i min soffa o ser på Outsiders, har alltid gillat det programmet! Väldigt intressant =)
När jag kom hem låg det även ett kuvert på hallgolvet där det stod att min 2a hands uthyrning har blivit godkänd! Hurra!!!! Så nu är det bara att börja sortera, packa o slutligen flytta! Äventyret kan börja =)
Boken som jag köpte blev en av Marian Keyes! Ska strax gå o lägga mej o läsa! Det har varit så skönt att få vara hemma ikväll, vet inte när det sist skedde :P
Hoppas du får en mysig kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

anna, jag tycker om dig

anna, jag vill ha dig här

anna, du är söt

som bröööd.

jag tror det blev en sång. kram!

2010-02-03 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0