fredag

Nu var det nästan en vecka sen jag skrev o jag funderar lite på meningen med den här bloggen egentligen!
Ska kolla med min blivande kombo om vi ist ska ha en tillsammans, kan ju vara kul kanske??? :P
Annars rullar veckorna på, jag jobbar, går på möten, pratar i telefon (mer än bara på arbetstid!) fikar, försöker hinna mysa o träffa alla som betyder ngt för mej, packar o så vidare....
Flytten sker nu om drygt 2 veckor, det känns spännande o konstigt på en o samma gång. Märkligt att man hädanefter kommer komma hem till nån. Kommer sakna att bli hemkörd men A har lovat att köra hem mig ibland iaf för det är ju liksom lite vår grej o då vi hinner se varann =)
Men jag intalar mej, som så många gånger förr, att DET LÖSER SIG ALLTID!!!!
Nu ska jag försöka få tag på nån, det är ingen som svarar hos mej!
Hör förhoppningsvis av mej snart!
Trevlig helg!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0