Flyttröjning pågår

Hej hej!
Nu är jag hemma igen efter en mysig kväll hos P1 =) Tack <3
Idag står flyttröjning å schemat! Min plan är att ta med så lite som möjligt fast ändå tillräckligt för att skapa ett hem!
Flytten cirkulerar ständigt i mina tankar, kanske framförallt för att det bara är 2 veckor kvar men också för att det är något jag gör bara för att det är roligt! Det blir 8e gången jag flyttar i mitt 23 åriga liv men skillnaden är att jag den här gången inte måste utan har valt det av helt andra orsaker! Jag ser fram emot allt vad det kommer innebära att bo ihop med en annan människa och det ska bli spännande att se vad denna erfarenheten kommer ge mig. Hur mycket kommer jag att förändras? Vad kommer hinna hända i mitt liv under detta året? Hur kommer relationerna se ut om ett år? Och så vidare... Spännande är ordet iaf men nu måste jag sätta igång här hemma! Hank kommer på kaffe och C+P1 kanske kommer förbi på middag så mycket ska hinnas med denna lördag samt att jag ikväll ska tillbaka till P1 igen för melodifestival :P
Hoppas d får en bra lördag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0