1 död fågel, svart kaffe och tandborstdans

Nu ska jag alldeles snart sova, är riktigt trött!
Kom inte i säng förs kl 01 typ i natt, det var alldeles för roligt att vara uppe med M och A, dansa med tandborstar och beatboxa :P Men väl uppe i morse hittade jag en stackars fågel som på något sätt tagit sig in i huset. För att göra en längre historia kortare resulterade det i att den stackars fågeln blev uppäten av en tjock katt på köksgolvet. Trevligt sådär en onsdagsmorgon innan kaffet och före klockan slagit 8.
Annars har jag pratat konstant i telefon idag, även på nästan varenda rast, bokat släp, fixat en överraskning till F, chockade C med en ev tripp till Sthlm för att se The one and only och sist men inte minst så var det körövning och en skjuts för sista gången av L&L-O hem. Nu närmar det sig på riktigt för nu räknar jag ner...
Nä, dags att sova! Men detta var lite av vad som hänt det senaste dygnet!
Sov gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0