Tillbaka

Så, nu har jag sammanlagt varit på läger i 5 veckor i sommar!
Känns konstigt att det är över men ganska skönt att vara hemma =)
Nu börjar snart vardagen igen, jag har dock en vecka kvar av ledighet.
Men en stor del av veckan kommer nog gå åt till att planera och försöka strukturera upp terminen som ligger framför! När jag börjar skolan vill jag ha koll på allt som går att ha koll på!! Jag ska bli bättre på att leva i nuet och hinna njuta av långsamheten. Vi får väl se hur det går men det är iaf en plan =)
Återkommer om hur det går!
Kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tycker jag låter som en väldigt bra plan :)

Krya på dig, gumman. Kram

2010-08-17 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0