Teaterrum

Hej!
Nu har jag gjort min andra skoldag! Känner mig även denna dag något körd i huvudet av många nya ansikten och mycket information. Men att börja dagen med 3 timmar lek och dramaövningar i ett svart rum där det är fullt av rekvisita och skärmar gör en glad i själen =) Annars har det varit en ganska soft dag vilket känns skönt!
Det känns som att jag gjort rätt val av skola och inte gå på universitetet även om jag kan känna en liten saknad över all egentid där man fick läsa men samtidigt kommer detta att utveckla mig som person så mycket mer och förhoppningsvis kommer jag känna när jag slutar att det verkligen sitter i ryggmärgen.
Längtar så efter när jag får pengar för då blir det till att börja träna på Friskis och som det ser ut nu kan jag nog iaf få till 2 - 3 gånger i veckan vilket känns perfekt! Längtar så det kryper i mej!!!
Ikväll blir det en lugn kväll här hemma, skönt =)
Hoppas du haft en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja, bara så du vet är jag fortfarande på att träna tillsammans. Måste ta tag i mig själv! :) Kram

2010-08-24 @ 20:42:06
Postat av: Cicci

Linz hälsar att hon också är på :)

2010-08-24 @ 20:43:20
Postat av: Anna

Det ska vi nog allt få till =) Kram

2010-08-27 @ 15:20:12
URL: http://asod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0