sönderklippt klänning och sol

Hej hej!
Dagarna rullar på i en tokig takt.
Några dagar av regn spenderades inomhus läsandes i min korgstol.
Andra dagar har det sett ut såhär:
Idag var dock vädret betydligt bättre så jag började dagen med en långpromenad och sen gjordes planer upp för en del av veckan. I morgon bär det av till Grebbestad och jag ska äntligen få träffa kära M&O igen =)
Längtar är vad jag gör!! Ska bli mysigt att se huset och bara vara där med goa vänner en hel dag!
Idag var jag även på bibblan, mitt älskade bibblan! Gick därifrån med endast 2 böcker, 1 film och 5 cd skivor ;)
Just nu görs här middag bestående av ungsbakad lax med färsk basilika och vitlök och till det serveras ruccola sallad med päron, äpple och persika =) Känner mig riktigt avancerad i köket! Såhär blev resultatet:
MUMS!!
Ska baka äppelkaka sen om krafter finns!
Hoppas att du njuter av sommaren och äter mycket glass!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser mumsigt ut! Kram Kram

2010-08-05 @ 03:53:07
URL: http://liz-lina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0