Läger nr 3 och 4

Så står man här och funderar över allt man ska ha med sig igen!
I morgon bär det av för läger nr 3 och 4, sammanlagt har jag tillbringat ca 4 1/2 vecka på läger den här sommaren =) Skojigt är det men det tar lite i kroppen också!
Men snart har jag packat klart allt och då blir det lite film i min ensamhet i soffan. Fast det känns skönt för jag kommer inte ihåg sist jag var ensam hemma så just ikväll känns det bra =)
I morgon sjunger jag kl. 11 i Kållered och vid 14 bär det av att handla inför läger nr 3 och sen ut till Västkustgården.
På torsdag begravs min mormor i Bjuv och jag ska ha hennes klänning som hon hade när hon blev sjuksköterska. Det känns fint...
Hoppas du har det bra i sommar!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0