Gröna oliver, kakdeg och stjärnfall

Hej hej!
Idag har varit en underbar dag!
Det började med en fantastisk gudstjänst där allt flöt samman och gav mig så mycket, härligt!
Efter kyrkkaffet åkte jag, Cicci, Linn och Nikke och handla och sen hem till mig där jag gjorde min currykyckling som Linn önskat! Vid 18.40 var vi på Bergakungen och såg Grown Ups som var riktigt rolig =)
Efter bion bar det av hem till mig och så packade vi ner filtar och min fina picknickfilt, till Focus och handla oliver och kakdeg och sen upp på Överåsberget där vi tillbringade kvällen under stjärnfall och med bra musik!
Helt enkelt en perfekt söndag!
I morgon börjar skolan!
Spännande att börja en helt ny del av sitt liv och det blir spännande att se var som händer =)
Nu ska jag sova men som tur är börjar jag inte förs kl. 13 i morgon!
Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0