Deltagare

Hej!
Nu är jag hemma igen efter ett dygns läger! En ytterst märklig upplevelse att vara deltagare på ett läger när man varit ledare dom senaste 9 åren. Kom på mig själv med att tänka "Är det någon som planerat lekar? Nu sitter ju en massa människor bara, ska vi inte göra något tillsammans? Vem styr upp det här? Hur gör vi nu?" osv i all oändlighet. Att vara ledare på läger sitter lite i ryggmärgen nu men efter ett tag insåg jag att jag bara kunde ta det lugnt och njuta vilket var riktigt skönt plus att vi ju var en massa vuxna människor som hade koll på sig själva =)
Det bästa var nog all musik som flödade när vi insåg att säkert hälften av klassens 26 medlemmar är musikaliska av olika slag! Vi satt i går kväll runt lägerelden med 3 gitarrer, 3 trummor, 2 munspel, 1 tamburin och 1 ägg samt massa sång, det var underbart =) Så mycket jammande det var och kommer bli!!! Helt fantastiskt =) Anna glad!!!
Men nu är jag hemma igen, trött men glad över att äntligen få träffa Lottis igen för trots att vi bor ihop har vi inte sets på hela veckan för när jag kommit hem från skolan har hon gått och jobbat och när hon kommit hem sover jag :P Tillslut blev det bara löjligt :P Men ikväll börjar hon först 23 så då har vi tid att umgås!!!
Idag blev det långt! Hoppas du orkat läsa allt =)
Ha en trevlig fredagskväll!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0