Veckan o helgen!

Hej!
Ursäkta den dåliga uppdateringen! Men här kommer iaf veckan som varit och lite av helgen i bilder! Enjoy =)
Här stod jag varje dag mellan 9.30 och 15.30! Allt rostfritt skulle vara snustorrt vid dagens slut! Mycket putsande o fejande =) Men trevlig personal o trevliga barn!
Lördagen innebar hysteriskt mycket tv-spelande men även en biltur o liten promenad!!
ÄNTLIGEN!!!
Lördagens middag!
Söndagen finns tyvärr inga bilder på men den har innehållit en fin gtj där jag o C sjöng bl.a sen hem till P1 på middag med fina vänner och nu är jag hemma igen!
Nu blir det lite städning samtidigt som jag tittar på Sjön Suger och ikväll blir det bara mys i min ensamhet framför tvn men det kan också vara skönt =)
Hoppas du haft en bra helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0