Skolkök

Så var man tillbaka i skolan, eller iaf i bamba!
Denna veckan jobbar jag i ett litet skolkök tillsammans med en annan! Jag sköter mest disken men det är faktiskt riktigt trevligt! 9.30 - 15.30 jobbar jag, perfekt! Träffar mysiga barn och sliter på! Men det är skönt att inte bara sitta still mellan 8 - 17 o göra samma sak, det är liksom inte jag :P
Annars rullar sakerna på, i morrn börjar vi ställa i ordning inför den årliga rockfesten, ska bli kul!!!
Nu ska jag återgå till att titta på Top Gear som ikväll befinner sig i regnskogen =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

visst e matsalen på drakberg supermysig.. hoppas du har haft en bra vecka med min svärmor.. puss på dig gumman och glöm inte att njuta av solen i eftermiddag :)

2010-04-16 @ 14:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0