Vardag?

Hej hej!
Dagarna går och det är väl detta jag kan kalla min vardag fast jag inte har ett heltidsjobb lyckas jag ändå fylla mina dagar och någon längre stund hemma har jag aldrig tid med. Samtidigt som det är skönt att ha mycket att göra undrar jag ibland vad jag verkligen gör.
Igår träffade jag dock min underbara P1 kl. 16 o så åkte vi hem till henne. Risotto och blåbärssmulpaj stod på menyn, sen promenad och hamna i ösregn. Kvällen avslutades med att se en underbar film, P.S I love you.
Rekommenderar den starkt!
tack för en mysig kväll och morgon =)
Idag har jag städat i kyrkan 9-15.30! Puh :P
17 började LIVE igen o i kväll blev det en myskväll med levande ljus och musik.
Morgondagen kommer innebära en hel del fixande och trixande men det blir säkert bra!
Förhoppningsvis får jag veta redan i morgon om jag o Lottis ska flytta ihop... hoppas hoppas....
Just nu lyssnar jag på James Blunt, det var alldeles för längesen han spelades ur mina högtalare.
Hoppas du får en härlig natts sömn och en underbar morgondag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0